Stop 5G România

Rulează videoul

Social Media

13 hours ago

STOP 5G România

BRAVO LUJU.RO!!
Ceilalti presari mucles legat de antenele care afecteaza sanatatea si mediul inconjurator!!!

A PICAT BIG BROTHERUL PE WHATSAPP – CCR a aruncat in aer proiectul de lege care obliga operatorii de telecomunicatii sa puna la dispozitia procurorilor si SRI conversatiile de pe aplicatii precum Whatsapp, Telegram, Signal. Proiectul a fost initiat de fostul ministru al Cercetarii Tanczos Barna, absolvent al Colegiului Superior de Siguranta Nationala al SRI ----> bit.ly/3NlwwsC

#STOP5GRomânia #PresaResponsabila
... See MoreSee Less

View on Facebook

17 hours ago

STOP 5G România

VICTORIE PARTIALA DAR BINECUVANTATA LA CCR -
Curtea Constitutionala a României a admis cele 3 obiectii ale Avocatului Poporului

1. e neconstitutional sa puna la dispoziţia organelor de urmărire penală şi organelor de stat cu atribuţii în domeniul siguranţei naţionale date generate sau prelucrate ca urmare a unei comunicaţii ori a unui serviciu de comunicaţii (datele de trafic şi de localizare a persoanelor fizice şi a persoanelor juridice, precum şi datele necesare pentru identificarea unui abonat sau unui utilizator înregistrat) pentru ca se ingradeste dreptul la Viaţa intimă, familială şi privată, Secretul corespondenţei si Libertatea de exprimare

2. e neconstitutional sa amplaseze antene 5G in spatiile verzi din intravilan pentru ca ingradeste dreptul la Ocrotirea sănătății și dreptul la un Mediu sănătos.

I. În ședința din data de 18 mai 2022, Curtea Constituțională, în cadrul controlului legilor anterior promulgării, a decis :

– Cu unanimitate de voturi,

1. A admis obiecția de neconstituționalitate (după conexarea la termenul din 6 aprilie 2022 a celor două sesizări cu același obiect formulate de 50 de deputați aparținând Grupului parlamentar al Uniunii Salvați România și, respectiv, de Avocatul Poporului) și a constatat că sunt neconstituționale dispozițiile art.2 pct.27, cu referire la introducerea art.10 ind.2 alin.(1) lit.c) în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.111/2011 privind comunicațiile electronice, art.13 și art.48 din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul comunicațiilor electronice pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării rețelelor de comunicații electronice;

2. A respins, ca neîntemeiată, obiecția de neconstituționalitate și a constatat că dispozițiile art.2 pct.27, cu referire la introducerea art.10 ind.2 lit.a), b) și d) și alin.(2)-(7) în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.111/2011 privind comunicațiile electronice și art.10 din Legea pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul comunicațiilor electronice pentru stabilirea unor măsuri de facilitare a dezvoltării rețelelor de comunicații electronice sunt constituționale în raport cu criticile formulate.

Pentru pronunțarea soluției de admitere, Curtea a reținut, în esență, următoarele argumente:

Luând act, pe de o parte, de Decizia nr.440 din 8 iulie 2014, prin care Curtea a constatat neconstituționalitatea, în integralitate, a Legii nr.82/2012 care stabilea obligaţia furnizorilor de reţele publice de comunicaţii electronice şi a furnizorilor de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului de a reţine anumite date generate sau prelucrate ca urmare a unei comunicaţii ori a unui serviciu de comunicaţii (datele de trafic şi de localizare a persoanelor fizice şi a persoanelor juridice, precum şi datele necesare pentru identificarea unui abonat sau unui utilizator înregistrat) pentru punerea acestora la dispoziţia organelor de urmărire penală, instanţelor de judecată şi organelor de stat cu atribuţii în domeniul siguranţei naţionale, și, pe de altă parte, de faptul că, până în prezent, legiuitorul nu a reglementat o nouă lege referitoare la reţinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de reţele publice de comunicaţii electronice şi de furnizorii de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului, Curtea a reţinut că dispozițiile art.2 pct.27 din legea criticată, cu referire la introducerea art.10 ind.2 alin.(1) lit.c) în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.111/2011, care instituie obligația în sarcina furnizorilor de rețele sau servicii de comunicații electronice de a furniza ”informațiile reținute sau stocate” organelor de urmărire penală sau organelor cu atribuții în domeniul securității naționale, nu au caracter previzibil, iar proporționalitatea măsurii nu este asigurată prin reglementarea unor garanții corespunzătoare, cu respectarea prevederilor art.1 alin.(5) din Constituție. Lipsa garanțiilor deschide posibilitatea unor abuzuri în activitatea de reţinere și stocare a datelor, cu riscul afectării dreptului la viaţă intimă, familială și privată a persoanei, a secretului corespondenţei şi a libertăţii de exprimare, ingerința statului în exercitarea drepturilor constituționale menționate nefiind formulată într-o manieră susceptibilă să ofere încredere cetățenilor în caracterul său strict necesar într-o societate democratică. Chiar dacă norma prevede garanțiile necesare accesului și folosirii informațiilor reținute sau stocate, prin modul defectuos/ambiguu de redactare, lipsit de precizie și predictibilitate, Curtea constată că aceleiași dispoziții sunt susceptibile de a crea aparența de legalitate cu privire la activitatea de reținere și stocare a informațiilor electronice, lăsând posibilitatea interpretării acestora în sensul că obligația reținerii și stocării informațiilor electronice poate fi reglementată prin acte normative infralegale, adoptate de autorități publice administrative cu competențe în materia comunicaţiilor electronice. Or, o atare concluzie este incompatibilă cu drepturile fundamentale a căror protecție este consacrată constituțional, astfel că art.2 pct.27 din legea criticată, prin care se introduce art.10 ind.2 alin.(1) lit.c) în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.111/2011, sunt neconstituționale prin raportare la art.1 alin.(5), art.26, art.28 și la art.30 din Constituţie.

Cu privire la dispozițiile art.13 și ale art.48 din actul normativ criticat, Curtea a reţinut că atât prin conţinutul lor normativ lacunar sub aspectul stabilirii unor minime cerinţe obligatorii sau a unor criterii obiective pentru aprobarea amplasării elementelor de infrastructură fizică necesare susținerii rețelelor de comunicații electronice pe spațiile verzi situate în intravilan, cât și prin faptul că reprezintă derogări de la regimul juridic aplicabil spațiilor verzi care instituie interdicții absolute în acest domeniu, sunt apte să afecteze exercitarea în condiţii de normalitate a dreptului la ocrotirea sănătății și a dreptului la un mediu sănătos. Curtea a constatat că măsura dispusă nu este necesară, adecvată și nici proporţională, amplasarea elementelor de infrastructură fizică necesare susținerii rețelelor de comunicații electronice pe spațiile verzi situate în intravilan având un caracter excesiv, de natură a afecta drepturile protejate constituțional de art.34 și art.35 din Legea fundamentală.
www.ccr.ro/comunicat-de-presa-18-mai-2022/
... See MoreSee Less

View on Facebook

20 hours ago

STOP 5G România

L532/2021 ESTE NECONSTITUTIONALA IN INTEGRALITATE
stop5gromania.ro/03-05-2022-petitie-ccr-neconstitutionalitatea-in-integralitate-a-l532-2021-pl-x-...

Tacerea/pasivitatea/lenea/lasitatea voastra va face complici cu cei care instaureaza dictatura si lagarul digital!

LOCAȚII VIZATE AZI :
CURTEA CONSTITUȚIONALĂ A ROMÂNIEI/SENAT, interval orar 9.30-11.00
MINISTERUL APĂRĂRII NAȚIONALE, interval orar 11.00-11.30
ADMINISTRAȚIA PREZIDENȚIALĂ/CSAT interval orar 12.00-13.00
INSTITUTUL NAȚIONAL DE SĂNĂTATE PUBLICĂ, interval orar 13.30-14.30
... See MoreSee Less

View on Facebook

21 hours ago

STOP 5G România

Români/Bucuresteni,
Tacerea/pasivitatea/lenea/lasitatea voastra va face complici cu cei care instaureaza dictatura si lagarul digital!
#STOP5GRomânia #ccr_l532neconstitutionala_in_integralitate

LOCAȚII VIZATE:
CURTEA CONSTITUȚIONALĂ A ROMÂNIEI/SENAT, interval orar 9.30-11.00
MINISTERUL APĂRĂRII NAȚIONALE, interval orar 11.00-11.30
ADMINISTRAȚIA PREZIDENȚIALĂ/CSAT interval orar 12.00-13.00
INSTITUTUL NAȚIONAL DE SĂNĂTATE PUBLICĂ, interval orar 13.30-14.30
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

STOP 5G România

Vino maine, 18.05.2022, ora 9.30 la CCR!

Trimite la AvP petitia de la stop5gromania.ro/13-05-2022-petitie-avocatul-poporului-neconstitutionalitatea-l161-2022/

Trimite la CCR petitia de la stop5gromania.ro/03-05-2022-petitie-ccr-neconstitutionalitatea-in-integralitate-a-l532-2021-pl-x-...
#STOP5GRomânia #ÎmpreunăSePoate
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 days ago

STOP 5G România

LIVE fb.watch/d2g1xe_vJ8/Azi de la ora 19.00 la România Civică TV - ROC TV despre L532/2021 si L161/2022 si despre protestul din 18.05.2022 de la CCR, MApN, CSAT si INSP ... See MoreSee Less

View on Facebook

3 days ago

STOP 5G România

ATENTIE!!!

Cei care nu ati trimis inca petitia pe neconstitutionalitatea in integralitate a L532/2021 la CCR puteti inca sa o faceti.
Miercuri 18.05.2022 este termenul de judecata.

Asa ii anuntam pe judecatori ca vom fi acolo la ora 9.30.

Detalii la stop5gromania.ro/03-05-2022-petitie-ccr-neconstitutionalitatea-in-integralitate-a-l532-2021-pl-x-...
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 days ago

Cazacu Nicoleta

STOP 5G România ”UNEORI” ? ... See MoreSee Less

View on Facebook

4 days ago

STOP 5G România

PROMO 18 MAI 202, 09:30, CCR/SENAT

Vă rugam sa ne sustineti demersurile trimitand in nume personal sau in numele asociatiei petitia catre AVOCATUL POPORULUI pentru a sesiza CCR neconstitutionalitatea L161/2022 (legea care impanzeste cu 5G satele României pe banii comunitatilor locale).

Detalii la stop5gromania.ro/13-05-2022-petitie-avocatul-poporului-neconstitutionalitatea-l161-2022/

Aurelian LIVE
... See MoreSee Less

View on Facebook

5 days ago

STOP 5G România

Vino MIERCURI, 18 MAI ,incepand cu 9.30 la CURTEA CONSTITUȚIONALĂ A ROMÂNIEI ( Calea 13 Septembrie, nr 2, Intrarea B1 din fața Palatului Parlamentului).
În data de 18 mai, judecătorii CCR vor judeca excepțiile de neconstituționalitate ridicate de Avocatul Poporului pe Legea 5G și de aceea vom fi prezenți la datorie pentru a ne asigura că judecătorii vor ține cont de sesizarea făcută de Renate Weber si de cererea noastra de a declata neconstitutional in intelgralitate L532/2021.
Legea antenelor 5G este un monstru legislativ care încalcă 48 de acte normative, iar dacă Curtea Constituțională nu o va declara neconstituțională, atunci operatorii Telecom vor avea girul de a împânzi toată țara cu antenele lor criminale, expunându-ne în fața radiațiilor generatoare de cancere, infertilitate, otrăvire celulară și moarte.
Vom trăi cu toții într-un cuptor uriaș de radiații electromagnetice nocive, iar expunerea noastră permanentă la antenele 5G va accelera stadiul scăderii speranței noastre de viață, copiii și bătrânii urmând a fi cei mai afectați în primă fază, întrucât absorb cea mai mare cantitate de radiații.
Implementarea antenelor 5G va duce la o explozie de cancere la vârste din ce în ce mai scăzute, iar riscurile vor depăși cu mult valoarea beneficiilor.
Instalarea antenelor 5G în toate colțurile României este echivalentul adoptării Marii Resetări, toată infrastructura folosită în zona 5G fiind destinată exclusiv supravegherii și a urmăririi noastre permanente, indiferent în ce zonă a țării am locui.
... See MoreSee Less

View on Facebook

5 days ago

Dumitru Balan

URGENT❗️❗️❗️

"Vă rugam sa ne sustineti demersurile, trimitand in nume personal sau in numele asociatiei petitia catre AVOCATUL POPORULUI pentru a sesiza CCR neconstitutionalitatea L161/2022 (legea care impanzeste cu 5G satele României pe banii nostri si ai comunitatilor locale).

Detalii la stop5gromania.ro/13-05-2022-petitie-avocatul-poporului-neconstitutionalitatea-l161-2022/

Copiați textul petiției din link și apoi completați datele voastre personale, urmând ca în final să trimiteți petiția la petitii@avp.ro!"

COMUNICAT ING. MĂDĂLINA APOSTOL, STOP 5G România

NU VREM SĂ AJUNGEM UN LAGĂR DIGITAL CA ÎN CHINA ȘI HAIDEȚI SĂ NE MOBILIZĂM ACUM!
NU DUREAZĂ DECÂT 3 MINUTE!
ACȚIONAȚI PÂNĂ NU E PREA TÂRZIU!
STOP 5G! STOP SUPRAVEGHERII DIGITALE!📡❌️

CU MĂDĂLINA APOSTOL NE VOM VEDEA ÎN 18 MAI LA CCR ÎNCEPÂND CU ORA 9.30!
VOM PROTESTA ACOLO CA SĂ OPRIM LEGEA 5G!
RESPECT!🇷🇴
... See MoreSee Less

View on Facebook

5 days ago

STOP 5G România

URGENT!
Vă rugam sa ne sustineti demersurile trimitand in nume personal sau in numele asociatiei petitia catre AVOCATUL POPORULUI pentru a sesiza CCR neconstitutionalitatea L161/2022 (legea care impanzeste cu 5G satele României pe banii comunitatilor locale).

Detalii la stop5gromania.ro/13-05-2022-petitie-avocatul-poporului-neconstitutionalitatea-l161-2022/
... See MoreSee Less

View on Facebook

7 days ago

STOP 5G România

IRADIERE, SUPRAVEGHERE SI CONTROL PE BANII NOSTRI
VOT IN UNANIMITATE

Urmariti minciunile din Parlament cu care vor sa palmeze legiferarea unui lagar digital implementat pe banii comunitatilor locale(L161/2022), lagar in care esti supravegheat cu camere biometrice si tintit cu fascicule 5G.
Sa nu uitam ca in aceeasi formula au votat si Plx 212/2021 care prevede camere de supraveghere si antene pe stalpii de distributie energie electrica si iluminat public.

Pas cu pas toti la brat pentru lagarul digital "made in China"(vezi in comentarii).

P.S. singura care macar s-a abtinut e senatoarea Diana Sosoaca.
youtu.be/uBAzbGqefqI?t=6204
... See MoreSee Less

View on Facebook

7 days ago

STOP 5G România

IRADIERE, SUPRAVEGHERE SI CONTROL PE BANII NOSTRI

Pentru ca nu le mergea cu L532/2021 au bagat pe sub usa, pe repede inainte L161/2022 o mizerie legislativa care da mana libera telecomilor cu gratuitati si derogari similare din 532/2021 sa impanzeasca cu 5G, atentie!!! pe fonduri publice!!!
www.senat.ro/legis/PDF/2022/22L161FG.PDF
Mai jos aveti asazisii initiatori, toti blat de la partidele astea bune de dizolvat.
Citeste detalii la www.facebook.com/stop5gromania/photos/a.2351384491805267/3206311096312598
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 week ago

STOP 5G România

LIVE de la Senat via Aurelian LIVE

11 mai 2022
... See MoreSee Less

View on Facebook
Facebook Messenger