Ministerul Digitalizarii Ministerul botilor rusi si ucrainieni si al colajelor porno. Presa a publicat doar aceasta fotografie, noi avem si filmarile. vezi aici https://fb.watch/gUJL6ArFTt/ si aici https://fb.watch/gUJMyhrCja/
Mai jos ultima parte din inregistrare cu luarile noastre de cuvant:
ECURITATEA CIBERNETICA A LUI BURDUJA PRAF CU SPECTACOL PORNO OFERIT DE MCID
Inregistrare partiala de la mizeria de simulacru de dezbatere publica pe Legea Securitatii si apararii cibernetice de azi in care am avut parte pe langa multa prostie si rea voina a acelor care au scris mizeria de lege si, ATENTIE!!!, de pornosarai de la niste rusi care si-au facut de cap cu zoom-ul, ca dovada clara a incompenetei celor responsabili de fata STS, SRI, DNSC si altii care dealtfel sifoneaza milioane de euro sub pretextul securitatii cibernetice si vor prin aceasta legislatie sa ne supravegheze si controleze si sa faca bani vanzand datele romanilor te miri cui.
Interventia Ing. Madalina Apostol nu poate fi auzita dar consta in urmatoarele:
1. Avand in vedere ACORD din 14 septembrie 2014 între Guvernul României şi Guvernul Statului Israel pentru cooperare în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 23 iunie 2015
Intrebare: Guvernul statului Israel are sau va avea ca domeniu de cooperare securitatea ciberntica conform cu art 2 lit r) alte domenii de cooperare, stabilite de comun acord de către părţi.?
Va solicitam sa furnizati si sa integrati in proiectul de lege aflat in dezbatere garantii solide ca securitatea nu va fi stirbita in sensul ca informatiile romanilor nu vor fi accesate de entitati straine Romaniei prin acest acord si nici prin alte acorduri de aceasta natura.
In lipsa acestor garantii explicite va solicitam DENUNTATI ACORDUL mentionat mai sus.
2. Masurile directivelor NIS nu asigura decat in mica parte si cu slaba eficacitate securitatea cibernetica a retelelor 5G mai ales la nivel de IoT exploatation si cyber crime dupa cum indica urmatoarul grafic in schimb limiteaza si chiar anuleaza anumite drepturi si libertati funadamentale ale omului.
Retelele 5G sunt puternic descentralizate si virtualizate iar accesul la ele se face predominant pe protocol IP care se stie ca este extrem de vulnerabil.
Vulnerabilitatile cibernetice se resfrang asupra tuturor aspectelor societale inclusiv la nivel de siguranta si suvernaitate statala, multe retele critice vor fi grav afectate de aceste vulnerabilitati.
Daunele criminalitatii informatice in retele 5G, la nivel mondial, sunt evaluate de Curtea de Conturi Europeana in 2020 la 5000 de miliarde de euro anual, care reprezinta 6% din PIBul mondial. Daune si riscuri de care Romania nu este scutita si pe care nu ni le putem permite mai ales pentru ca aceasta noua generatie 5G nu serveste nevoilor populatie ci unor demersuri pur economice si de guvernanta prin supraveghere si control al populatiei dat fiind costurile extrem de ridicate.
Motive pentru care inca din 2019 societatea civica cere respectarea si aplicarea principiului precautiei si respingerea legislatiei care nu face altceva decat sa faciliteze legislativ si financiar proliferarea unor astfel de retele 5G extrem de invazive, costisitoare si dupa cum am spus extrem de nesigure din multe puncte de vedere
Directiva NIS 2 propusă stabilește o listă de sancțiuni administrative pentru încălcarea obligațiilor de gestionare a riscurilor de securitate informatică și de raportare. Există dispoziții privind răspunderea persoanelor fizice cu funcții de reprezentare sau de conducere în întreprinderile care intră în domeniul de aplicare al directivei. În acest context, propunerea îmbunătățește modul în care UE previne și gestionează incidentele și crizele de securitate cibernetică de mare amploare, reacționând la ele, cu responsabilități clare, o planificare adecvată și o cooperare consolidată la nivelul UE. până la 10 milioane EUR sau 2 % din cifra de afaceri totală a entităților la nivel mondial, oricare dintre acestea este
superior)
Intrebarea noastra este cine raspunde pentru daunele inregistrare de cetateni in urma acestei ineficiente a masurilor si institutiilor prevazute proiectul de lege?
Care sunt sanctiunile si cum vor fi aplicate ?
Solicitam includerea in proiectul de lege a fondul de desbagubiri in urma lipsei masurilor adecvate de securitate cibernetica si sanctionarea corespunzatoare ata a intreprinderilor cat si a instututiilor responsabile prezentate in prezentul proiect de lege cu drepturi sporite.
Comitetul Economic Social European a adoptat la Bruxelles pe 21 iunie 2022 Avizul privind „Identitatea digitală, suveranitatea datelor & calea către o tranziție digitală justă pentru cetățenii care trăiesc în societatea informațională” UN VIDEO GRAITOR https://fb.watch/efK5PJZjJ-/ Mai jos gasiti un extras relevant: „În consecință, normele juridice care vor fi elaborate pentru a acoperi domeniul identității digitale și al tehnologiilor sale conexe trebuie să se bazeze în primul rând pe o transparență deplină, pe informarea corectă și completă a utilizatorilor și pe consimțământul liber și în cunoștință de cauză și trebuie să asigure o protecție deplină care să răspundă tuturor vulnerabilităților cibernetice ale rețelelor de comunicații mobile și ale dispozitivelor acestora etc. Din aceste motive, CESE solicită ca toate sectoarele care utilizează date cu caracter personal și biodate, cum ar fi identitatea digitală sau rețelele de comunicații mobile 5G, inteligența artificială etc. să fie reglementate în mod separat, clar și în deplină conformitate cu drepturile fundamentale ale omului.”
3. Avand in vedere ca joi, 10.11.2022, Comisia Europeană a cerut țărilor membre UE să reducă riscurile asociate cu echipamentele de telecomunicații chinezești în rețelele 5G, denumind Germania în special drept țară care trebuie să implementeze liniile directoare comune de securitate 5G ale blocului. https://www.politico.eu/…/eu-nudges-germany-to-cut…/
”Îndemnăm statele membre care nu au impus încă restricții furnizorilor cu risc ridicat să facă acest lucru fără întârziere, în regim de urgență…Un număr de țări au adoptat o legislație, dar nu au pus-o în vigoare…” , a declarat Margrethe Vestager, vicepreședinte executiv al Comisiei responsabilă cu problemele digitale.
si ca in in Romania inca nu este o decizie CSAT de excludere a furnizorului Asiatic Huawei, mai mult in Legea nr. 163 din 11 iunie 2021 furnizorii raman 5-7 ani chiar daca sunt exclusi, iar la nivel de terminale nu vor fi exclusi deloc.
Intrebarea noastra este cum va asigura acest proiect de lege securitate cibernetica a Romaniei in contextul acesta al lipsei excluderii furnizorilor cu risc atat din retele 5G cat si din retelele de de monitorizare video CATV asa cum a facut SUA https://www.fcc.gov/…/fcc-releases-list-equipment…
Mai mult sunt instalate retele de supraveghere in masa biometrica care este dealtfel ilegala impreuna cu echipamente de comunicatii electronice mobile 5G extrem de vulnerabile cibernetic la nivel de arhitectua si protocol IP cu echipamente de la furnizori de risc.
LEGE nr. 190 din 18 iulie 2018 Articolul 3(1) Prelucrarea datelor genetice, biometrice sau a datelor privind sănătatea, în scopul realizării unui proces decizional automatizat sau pentru crearea de profiluri, este permisă cu consimțământul explicit al persoanei vizate sau dacă prelucrarea este efectuată în temeiul unor dispoziții legale exprese, cu instituirea unor măsuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanei vizate.
Desi exista lege clara privitoare la datele si biodatele noastre, ai caror proprietari suntem cu toate astea NU SE RESPECTA!
Cine raspunde pentru prelevarea frauduloasa a datelor biometrice ale romanilor? Ce securitate cibernetica poate fi asigurata in acest context?
Solicitam raspuns punctual, oral sau in scris, sub sanctiunea falsului in declaratii si inscrisuri oficiale „
Cum le-a demontat un cetatean comunicatul si le-a dovedit prostia si analfabetismul digital punct cu punct